Kako do korisničkog tokena?
Preduslov za API pozive
Korisnički token (accountToken) se dodijeljuje poslovnim korisnicima u skladu sa komercijalnim i drugim uslovima. Korisnički tokena se koristi za integraciju sistema na strani korisnika sa servisom eDostava u cilju automatizovane obrade. Korisnički token se veže za certifikat i koristi se prilikom prozivanja API poziva.
Potrebno je da nas kontaktirate u vezi sa izdavanjem korisničkog tokena, na jedan od dva načina:
1. Jednostavan način, ili
2. Istraživački način.
1. Jednostavan način 🎉
U web pretraživaču priložite certifikat koji ste namijenili za API pozive i preko servisnog portala, koristeći obrazac dostave ED002, pošaljite nam zahtjev za izdavanje korisničkog tokena.
2. Istraživački način 💪
Potrebno je da nam pošaljete identifikator certifikata kojeg ste namjenili za API pozive na adresu [email protected].
Identifikator certifikata možete saznati: a) preko servisnog portala, ili b) preko cURL CLI alata.
a) Preko servisnog portala
Pristupite servisnom portalu koristeći vaš certifikat. U korisničkom meniju odaberite opciju Certifikat.

Prikazaće se detalji o certifikatu, a identifikator je prikazan u prvom redu.

b) Preko cURL CLI alata
Prozovite sljedeći web servis preko cURL CLI alata koristeći vaš certifikat. U navedenom primjeru za certifikat koristimo naziv datoteke clientCert.p12 i lozinku qwerty za pristup certifikatu.
JSON atribut message iz odgovora na prethodni poziv sadrži identifikator.
Last updated
Was this helpful?