Kako do korisničkog tokena?

Preduslov za API pozive

Korisnički token (accountToken) se dodijeljuje poslovnim korisnicima u skladu sa komercijalnim i drugim uslovima. Korisnički tokena se koristi za integraciju sistema na strani korisnika sa servisom eDostava u cilju automatizovane obrade. Korisnički token se veže za certifikat i koristi se prilikom prozivanja API poziva.

Upotreba korisničkog tokena je limitirana prema broju API zahtjeva u predviđenom vremenskom periodu (po sekundi, satu i sl.).

Potrebno je da nas kontaktirate u vezi sa izdavanjem korisničkog tokena, na jedan od dva načina:

1. Jednostavan način, ili

2. Istraživački način.

1. Jednostavan način 🎉

U web pretraživaču priložite certifikat koji ste namijenili za API pozive i preko servisnog portala, koristeći obrazac dostave ED002, pošaljite nam zahtjev za izdavanje korisničkog tokena.

2. Istraživački način 💪

Potrebno je da nam pošaljete identifikator certifikata kojeg ste namjenili za API pozive na adresu [email protected].

Korišćenje grupe API poziva za dostavne operacije zahtjeva da dodatno preko servisnog portala verifikujete barem jednu mejl adresu pošiljaoca. Mejl adresu koja je upisana u certifikat ne morate da verifikujete.

Identifikator certifikata možete saznati: a) preko servisnog portala, ili b) preko cURL CLI alata.

a) Preko servisnog portala

Pristupite servisnom portalu koristeći vaš certifikat. U korisničkom meniju odaberite opciju Certifikat.

Prikazaće se detalji o certifikatu, a identifikator je prikazan u prvom redu.

b) Preko cURL CLI alata

Prozovite sljedeći web servis preko cURL CLI alata koristeći vaš certifikat. U navedenom primjeru za certifikat koristimo naziv datoteke clientCert.p12 i lozinku qwerty za pristup certifikatu.

JSON atribut message iz odgovora na prethodni poziv sadrži identifikator.

Last updated

Was this helpful?