knjiga.edostava.me
  • Knjiga servisa
  • Saopštenja
  • 👩‍🏫Edukacija
    • Prva nedjelja
      • Dan Prvi
      • Dan Drugi
      • Dan Treći
      • Dan Četvrti
      • Dan Peti
    • Praktična rutina
      • Web pretraživač
      • Koristi fascikle
      • Evidentiraj etikete
      • Djelovodnik pošte
      • Otvaranje pošiljke
      • Brza provjera potpisa
    • Tehnički detalji
      • Import CA certifikata iz MNE Trust Liste
      • Podešavanje Adobe Acrobat Reader softvera za osnovni potpis
    • Razvoj servisa
      • Virtuelni šalter
      • Dokaz prepiske
    • Česta pitanja
      • Poštovanje privatnosti i zaštita ličnih podataka u prenosu
  • Priručnik
    • Servisni portal
      • Autentifikacija i navigacija
      • Obična dostava (O)
      • Preporučena dostava (R)
      • Potvrda prijema (AR)
      • Kvalifikovani vremenski žig (K)
      • Plaćeni odgovor (CCRI)
      • Pošiljka i dostavnica
        • Prilog pošiljke
        • Prilog dostavnice
      • Plavi ekran
      • Aplikacija
      • Stanje na računu
        • Bilansi računa
      • Dopuna računa
        • Broj računa
      • Verifikacija adrese e-pošte pošiljaoca
      • Obrazac dostave
    • Integracija
      • Kako do korisničkog tokena?
      • Dostavne operacije
        • Dostava: API - Specifikacija
        • Notifikacije
        • Meta podaci
        • Dostava: API - Praktični primjeri
      • Kuponske operacije
        • Kuponi: API - Specifikacija
        • Kuponi: API - Praktični primjeri
    • Dopuna sa kuponima
    • Obrasci dostave
      • Izdavanje podataka iz kaznene/prekršajne evidencije MP
    • Solucije
      • TrustPoint
        • Postavljanje licence
        • Role i atributi
        • Pošiljke
        • Arhiva
          • Konzervacija fascikli
        • Gost fascikla
        • Potpisivač
        • Validator
        • Kontrolna tabla
          • Konzervacija - podešavanja
        • Pomoćna memorija
        • Agent za kvalifikovani potpis
        • Ključni događaji
        • Ostalo
      • Moja ePosta
  • Usluga
    • Ponuda
    • Cjenovnik
    • Uslovi korišćenja
    • Prodajna mjesta
  • SOLUCIJA
    • Ponuda
      • TrustPoint
      • Moja ePosta
    • Cjenovnik
  • Dokumenta
  • www.edostava.me
Powered by GitBook
On this page
  • Deaktivacija licence
  • Dijagnostika

Was this helpful?

  1. Priručnik
  2. Solucije
  3. TrustPoint

Postavljanje licence

PreviousTrustPointNextRole i atributi

Last updated 2 months ago

Was this helpful?

Aplikacija omogućava funkcionalnosti samo ukoliko je licenca ispravna. Određene funkcionalnosti aplikacije su dostupne u skladu sa ograničenjima iz licence (period važenja, broj gost-fascikli, udaljenih tokena i sl.).

Ukoliko licenca nije ispravna prikazaće se obavještenje upozorenja (crveno), a funkcionalnosti aplikacije će biti zaključane.

Potrebno je da korisnik, sa rolom ADMIN, postavi validnu licencu. Ostale role nemaju mogućnost postavke licence. Putanja do stranice na kojoj postavljete licencu je /ui/licenseInfo. Nakon postavljanja validne licence prikazaće se obavještenje o ispravnosti (zeleno), a funkcionalnosti aplikacije će biti otključane.

U zavisnosti od načina nabavke licence moguće je da sistem prije aktiviranja licence zatraži saglasnost na prikazane uslove korišćenja. Ukoliko su uslovi korišćenja sastavni dio potpisanog ugovora, tada se ne traži eksplicitna saglasnost. Uslovi korišćenja su jedinstveno označeni brojem (na primjer 2023.1) i mogu se uvijek naknadno pregledati na stranici koja prikazuje informacije o licenci. U tabeli ispod zelenog rubin-indikatora se prikazuju detalji postavljene licence.

Nakon postavljanja ispravne licence, možete se prijaviti kao regularan korisnik (rola USER) i koristiti sve dostupne funkcionalnosti aplikacije.

Deaktivacija licence

Ispod forme za postavljanje licence se nalazi dugme sa crvenim tekstom - Deaktiviraj licencu. Ova opcija omogućava brisanje licence iz sistema tj. njenu deaktivaciju.

Dijagnostika

Ispod forme za postavljanje licence se nalazi dugme za preuzimanje dijagnostike. Ova opcija omogućava preuzimanje metrika i podešavanja sistema radi dijagnostike problema u okviru tehničke podrške.

Obavještenje upozorenja da licenca nije ispravna
Obavještenje o ispravnosti licence
Prikaz aplikacije nakon prijave regularnog korisnika